Saturday, 26 November 2016

Dah jadi ahli..Tapi kat Mana Nak Cari Shakleee??

Soalan tu senangnya...Anda tinggal di mana??

Jom kita cek..ada tak branch shaklee berdekatan anda...

Untuk makluman, Shaklee berada di seluruh Malaysia..Tapi ingat Shaklee tak de stockist tau.. Shaklee ada Pengedar Sah Shaklee hampir disemua ceruk kawasan di Malaysia..Mereka ni semua adalah orang yang layak untuk membeli dan menjual produk Shaklee.

Jangan sesekali membeli produk Shaklee di laman niaga tanpa mengetahui siapa pengedar sah. Memang harganya tersangat murah. Beli barang yang murah so dapat servis yang murah. Kenapa saya kata servis murah??Sebab anda tak diberi konsultansi cara pengambilan, kebarangkalian untuk mendapat barang yang expired juga tinggi.Semua di atas risiko sendiri. Jangan blame kami pengedar yang jual harga retail ni tau..

Untuk mereka yang berada di Kuala Lumpur dan Selangor, anda boleh ke HQ Shaklee yang terletak di Bandar Sunway:




Anda juga boleh ke branch Shaklee yang berdekatan :


Tapi kalau tak suka keluar rumah, jangan risau...klik..klik je online..barang sampai la depan rumah..pilihla mana cara yang mudah..pilihan di tangan anda..





Untuk sebarang pertanyaan dan info lanjut, boleh hubungi saya ; 
Pengedar Sah Shaklee Taman Equine

eliana | SID : 957593
Wasapp 0192595246
fb : eliana mohd latif
fb page : Suka Mybisnes

COD : Sri Kembangan, Taman Equine dan Putrajaya (Alamanda)


Set Berpantang Shaklee di Sukai Ramai..



Penjagaan rapi untuk ibu-ibu yang berada dalam tempoh berpantang. Proses pemulihan selepas bersalin amat penting untuk ibu pulih dan kekal cergas.

Ibu yang melahirkan memang akan kehilangan banyak tenaga.

Bayangkan..Semasa proses kehamilan 9 bulan para ibu sering kelihatan penat dan memerlukan rawatan kesihatan yang berkala bagi memastikan ibu berada di dalam tahap kesihatan yang paling baik.

Selain itu, dalam tempoh itu juga para ibu berdepan dengan gangguan hormon, mengalami tekanan dan gangguan emosi dek kerana perubahan fizikal.

Apabila melahirkan, tenaga mereka digunakan sepenuhnya dan urat saraf mereka juga banyak yang tercedera dan mengalami luka dibahagian tertentu.

Oleh yang demikian, ibu-ibu yang berpantang harus dijaga rapi bagi memulihkan semula tenaga dan juga kesihatan luaran dan dalaman.

Ada yang suka berpantang cara tradisional.Ada yang langsung tak berpantang. Ada juga yang berpantang dengan produk moden pilihan yang bersesuaian. Ada juga yang berpantang cara shaklee.

Pendek kata..tepuk poket suami..tanya hati nak pilih yang mana satu..hehe..The choices is yours..

Tak nak cerita produk lain..yelah kita ahli shaklee kan..jom saya cadang beberapa set berpabtang shaklee..Ramai yang dah amalkan hasilnya membawa kepada menjadi ahli dan seterusnya jadi pengguna dan pengedar tegar. Siap dapat income tiap-tiap bulan dengan shaklee..Apa yang saya cuba sampaikan ialah..kesannya terbukti dan meyakinkan pengguna untuk terus BERSHAKLEE...Hebat kan?


1) SET BASIC



Set berpantang basic terdiri dari VITALEA, SUSTAINED RELEASE VITAMIN C, B COMPLEX, ZINC COMPLEX.


  • VITALEA - Membekalkan 23 vitamin dan mineral yang sangat diperlukan. Ini kerana ketika berpantang banyak makanan yang perlu dielakkan. Ia mengandungi zat besi iaitu anatara elemen yang diperlukan untuk menghasilkan darah merah. Ketika melahirkan ibu-ibu banyak kehilangan darah dan meyebabkan mereka tidak bermaya dan pucat.
  • VITAMIN C - diperlukan untuk penyembuhan luka serta memerbaiki sel dan tisu yang rosak. Selain itu, ia juga berfungsi sebagai sistem imuniti. Ia baik kerana bayi juga akan mendapat faedah yang sama melalui penyusuan. Selain itu, vitamin C turut membantu dalam pembentukan kolagen yang mana dapat menganjalkan kulit,mencantik dan mencerahkan kulit.Pengambilan secara konsisten dapat menghilangkan strecth mark dan parut pada ibu.
  • B COMPLEX -  Ia berfungsi bagi melegakan sistem saraf dan memberikan ketenangan kepada ibu berpantang. Amat baik bagi mengelakkan ibu dari stress dan meroyan. Juga membantu dalam pembentukan sel darah merah serta membekalkan tenaga kepada ibu berpantang.
  • ZINK - Sangat penting dalam proses pemulihan luka, bersama-sama dengan viamin C dan Protein. Mambaik pulih luka jahitan dan kerosakan tisu dalaman. Zink juga sebagai penggalak keinginan seksual, dapat mengatasi masalah kedinginan dalam hubungan intim suami isteri selepas tempoh berpantang.


2. SET BERPANTANG + SET MENYUSU






  • ESP - Ia baik untuk penghasilan susu yang banyak serta tinggi kandungan antibodi. Ibu Berpantang dan Ibu Menyusu digalakkan mengambil ESP Susu Soya Protein. Pengambilannya sangat membantu dalam pemulihan luka luaran dan dalaman. Mencantikkan kulit. Memejalkan otot. Membantu dalam penurunan berat badan. Membantu menambah penghasilan susu ibu. Membekalkan tenaga dan kecergasan badan.
  • ALFALFA COMPLEX - Alfalfa kaya dengan serat, protein,asid amino,klorofil,vitamin dan zat galian. Tujuannya adalah untuk memerangkap lemak yang dicairkan oleh lecithin dan membawa keluar dari badan. Ia juga merupakan herba galactagogue yang mampu meningkatkan penghasilan susu.
  • OSTEMATRIX - Merupakan sumber kalsium terbaik kepada ibu dan bayi. Ibu juga dapat mengatasi masalah sembelit dengan pengambilan kalsium secukupnya. Selain itu, Ostematrix turut menggalakkan penghasilan susu ibu.

Antara Testimonial :

Badan kekal cergas

Susu cukup untu bayi..rezeki baby dapat menyusu..

Badan bertenaga walau berjaga malam.

Luka bersalin sembuh..badan pun makin slim..


Jangan ambil mudah tempoh berpantang. Jika tidak di jaga dengan betul ia boleh memberi kesan pada masa akan datang..Kak oii..adik oii...badan ni pakai lama..tak mau guna shaklee tak pe..tapi kesihatan pasti kena jaga..





Untuk sebarang pertanyaan dan info lanjut, boleh hubungi saya ; 
Pengedar Sah Shaklee Taman Equine


eliana | SID : 957593
Wasapp 0192595246
fb : eliana mohd latif
fb page : Suka Mybisnes

COD : Sri Kembangan, Taman Equine dan Putrajaya (Alamanda)





Thursday, 24 November 2016

Ikhtiar Zuriat dengan Set Kesuburan Shaklee

Baguskan kalau dalam rumah ada kaki kecik yang comel tu..?Ramai yang mengidam dan mengharapkan cahaya mata tapi masih belum di berikan rezeki.. saya mampu cakap sabar je..Semua tu DIA yang Maha Kuasa.
Jangan putus berdoa..lambat atau cepat DIA lebih mengetahui.


Ada yang berkahwin terus bunting pelamin. Ada yang berpuluh tahun kahwin tapi masih hidup berdua.. Sabar ye..saya tahu betapa sunyinya rumahtangga tanpa kehadiran si kaki kecik ni..Awal perkahwinan tidak mengapa..mode honeymoon still on tapi kalau dah masuk tahun ke-3, ke-4 dan seterusnya..masyaallah...

Banyak perkahwinan di uji dengan ujian sebegini. Jika anda dan pasangan mampu bersabar..insyaalah bahagialah perkahwinan walaupun tiada zuriat. Zuriat bukan pengukur kebahagian. Zuriat adalah bonus yang DIA berikan kepada hambanya.Tapi harus ingat, bonus ini bukan free..dia datang sekali dengan tanggungjawab kepada ibu bapa.

Anak adalah permata yang berharga.Jaga lah dia sebaiknya. Sambutla dia dengan wajah yang tersenyum riang. Azankan dan iqamatlah dia dan jagalah dia. Subhanallah..ciptaan mu yang sungguh indah.

Bagi mereka yang masih mencari ikhtiar, saya cadangkan SET KESUBURAN SHAKLEE.


Suami dan isteri :

1. ESP 
2. VITAMIN C
3. VITALEA
4. B COMPLEX

Add on untuk Suami :

1. VIT E
2. ZINC COMPLEX

Add on untuk Isteri :

1. ALFALFA
2. GLA COMPLEX





Jangan bersedih. Jangan rosakkan mood. Jangan confusekan hormon. Jaga pemakanan.Kekalkan tahap kesihatan tahap terbaik. Amalkan supplement. Mana tahu Rezeki milik anda..Kita berusaha, DIA yang menentukan.




Untuk sebarang pertanyaan dan info lanjut, boleh hubungi saya ; 
Pengedar Sah Shaklee Taman Equine

eliana | SID : 957593
Wasapp 0192595246
fb : eliana mohd latif
fb page : Suka Mybisnes

COD : Sri Kembangan, Taman Equine dan Putrajaya (Alamanda)


Wednesday, 23 November 2016

Harga Ahli Untuk Ahli Sahaja..Ni Cara Nak Jadi Ahli Shaklee..



Ramai yang tanya..Boleh dapat harga ahli tak??

Boleh..syarat dia senang je..jadilah ahli Shaklee..Kalau tak kena beli harga runcit la.
So kalau nak makan supplement berterusan..jadi ahli adalah pilihan yang tepat.


Kenapa??

Sebab anda akan dapat penjimatan sehingga 25%. Banyak tu. Kalau beli banyak..let say point terkumpul sehingga 150uv dalam bulan tu..anda dapat cash rebate lagi.

Kalau ada pulak yang nak beli dengan anda..dah dapat untung runcit lagi.

Secara automatik dah boleh jana pendapatan kalau betul2 serius.


Ermmm...Mahal tak yuran pendaftaran ahli?

Tak mahal. Yuran keahlian hanya RM 69.00.

Apabila anda berdaftar, anda akan di berikan member kit. Kos pengeposan member kit ke rumah anda adalah RM 10.00.

Total = RM 79.00 


Nota Kaki : Tempoh keahlian adalah setahun, kemudian anda perlu renew membership. Tahun ni semua ahli shaklee yang berdaftar sebelum 2016 buat pertama kalinya perlu perbaharui keahlian. Ini kerana Shaklee ingin memastikan ahli-ahli shaklee kekal aktif .Untuk pengaktifan, ahli cuma perlu membeli voucher bernilai RM30.Selepas itu, dengan pembelian RM100 anda boleh menggunakan voucher RM10. Dengan kata lain, duit tu anda akan dapat balik dengan pembelian.


Ada Cara lain tak nak jadi ahli?

Ada. Caranya dengan membeli produk shaklee bernilai RM650 ke atas dengan UV point sekurang-kurangnya 200uv dalam satu resit, anda layak mendapat keahlian percuma.

Dengan 200uv, anda juga layak mendapat bonus shaklee yang akan di masukkan terus ke akaun pada setiap 13-15hb.


Makluman :

  1. Bagi mereka yang berdaftar ahli, shaklee tidak memaksa anda untuk berniaga. Anda boleh menjadi ahli untuk dapatkan barang dengan harga ahli dan untuk dapatkan point dan rebate tetapi tertakluk kepada syarat-syaratnya. 
  2. Mata terkumpul hanya sah untuk bulan tersebut sahaja. Anda layak mendapat cash bonus atau rebate sekiranya uv point anda 150 dan ke atas.
  3. Jika anda ingin berbisnes, anda tidak perlu membayar apa-apa, cukup sekadar dengan keahlian.Namun, untuk berbisnes anda kenalah ada ilmu. Bagi mereka yang ingin serius, kami ada group yang boleh membimbing. Tinggal anda untuk pilih Nak atau Tak Nak.
  4. Sebagai ahli, anda boleh membuat pembelian secara online atau pergi ke cawangan shaklee yang berdekatan.
Okeh..apa tunggu lagi. Jom join saya. Pilihla hidup yang sihat.Pilih Sihat pilih Shaklee ye.



Untuk sebarang pertanyaan dan info lanjut, boleh hubungi saya ; 
Pengedar Sah Shaklee Taman Equine

eliana | SID : 957593
Wasapp 0192595246
fb : eliana mohd latif
fb page : Suka Mybisnes

COD : Sri Kembangan, Taman Equine dan Putrajaya (Alamanda)


Tuesday, 22 November 2016

Harga Sustained Release Vitamin C Shaklee di Pasaran

Pembebasan berterusan secara semulajadi..memastikan badan menerima vitamin secukupnya pada kadar yang diperlukan.Setiap tablet Vit C mengandungi 7.5 hiadangan sebiji buah termasuk kulitnya (500mg) dan pembebasan 1.5 vitamin C buah tersebut ke dalam tubuh setiap satu jam.

Itulah kebaikan SUSTAINED RELEASE VITAMIN C SHAKLEE ni..

Ujian klinikal juga membuktikan dengan pengambilan 2 biji sehari dalam jurang masa 5 jam mampu mengekalkan vitamin C dalam plasma darah kita selama 24 jam.

Setiap tablet mengandungi 120mg bioflavonoid (25% dari bioflavonoid, diekstrak dari kulit buah) yang juga dikenali senagai Vitamin C Complex.

RM 98.05 (w/ GST)
RM 92.50 (w/o GST)
Mengandungi 180 biji
(p/s : My customer - refer to price w/o GST)


Apa baiknya Vit. C ni??


Ia mampu meningkatkan :

- Keberkesanan Vit C dalam tubuh kita

- Melegakan Inflamasi

- Menguatkan imuniti badan dengan menentang infeksi 
   bakteria dan radikal bebas.


Jadi apa manfaatnya?


Membentuk Kolagen 

- Kolagen adalah sebatian asas otot,tisu,gusi,rangka dan tulang rawan. Oleh itu ia mampu menghalang otot menjadi lembik.

Memperbaiki Simptom Pendarahan 

- Mengelakkan gusi berdarah, lebam di kulit,memulihkan kecederaan yang lambat, merawat masalah kulit kering,ruam dan kasar.

Memerangi Kanser 

- Merupakan satu antioksidan yang berkuasa, mmampu mempertingkatkan interferon semulajadi tubuh dan meransang pengeluaran T-cells untuk melawan sel-sel kanser dan juga membuang kimia berbahaya dari tubuh. Juga mampu menghapuskan radikal bebas yang menyerang sel-sel kita.


Meningkatkan Sistem Imun 

- Membina sel darah merah yang sihat untuk penyerapan zat besi yang lebih baik, membantu sel darah putih menentang bakteria dan kuman, mengukuhkan sistem imun, mempertingkatkan alergi hidung dan kulit. Juga mengurangkan simptom flu dan selsema.


Mencantikkan Kulit 

- Menjadikan kulit lebih cerah, melambatkan penuaan dan menyekat pembentuka pigmen yang menyebabkan jeragat pada kulit.


Memperbaiki Insomnia
 
- Memperbaiki insomnia dan juga stres.


Mengekalkan kolesterol sihat 

- Mengurangkan kolesterol dan tekanan darah, mengekalkan kapilari darah yang sihat, menghalang pendarahan dalaman, hidung berdarah, pendarahan serebral dan skurvi.





Untuk sebarang pertanyaan dan info lanjut, boleh hubungi saya ; 
Pengedar Sah Shaklee Taman Equine

eliana | SID : 957593
Wasapp 0192595246
fb : eliana mohd latif
fb page : Suka Mybisnes

COD : Sri Kembangan, Taman Equine dan Putrajaya (Alamanda)


Pengedar Shaklee Taman Equine : COD di Taman Equine, Sri Kembangan dan Serdang

Pengedar Sah Shaklee Taman Equine / Serdang / Seri Kembangan / Putrajaya








ASSALAMUALAIKUM

dan

Salam sejahtera,




Hai nama saya Eliana dan saya adalah Pengedar Sah Shaklee dengan Id number : 957593.

Saya merupakan pengguna Shaklee semenjak tahun 2013 sehinggalah sekarang.

Good news untuk mereka yang berada di sekitar Taman Equine seperti Serdang, Sri Kembangan dan Putrajaya. 




Selalunya ini adalah kawasan untuk saya ber "COD". 

(A) Taman Equine/ Serdang/ Sri Kembangan :

i.  COD adalah selepas waktu bekerja (8.00 p.m)

ii. Tempat yang biasa : Petronas Taman Equine, Petronas Sri      
     Serdang dan BSN Serdang Raya

iii. Caj Penghantaran = RM 8


(B) Kawasan Putrajaya (Alamanda)

i. COD hanya Sabtu dan Ahad

ii. Caj Penghantaran = RM 10


(C) Penghantaran Melalui POS

i. Saya juga turut menyediakan penghantaran vitamin Shaklee ke Seluruh Malaysia termasuk Sabah 
   dan Sarawak. 

ii. Kadar penghantaran pos hanya RM10 (WM) dan RM20 (EM) sahaja. 



** Nota Kaki **
- Sekiranya penghantaran (COD) melalui tol, kos tol akan ditanggung oleh customer.
- Konsultansi cara pengambilan akan di beri hanya kepada pelanggan saya sahaja.



Sila dapatkan produk Shaklee dengan Pengedar Sah Shaklee sahaja.


Untuk sebarang pertanyaan dan info lanjut, boleh hubungi saya ; 
Pengedar Sah Shaklee Taman Equine

eliana | SID : 957593
Wasapp 0192595246
fb : eliana mohd latif
fb page : Suka Mybisnes

COD : Sri Kembangan, Taman Equine dan Putrajaya (Alamanda)

Monday, 21 November 2016

Ubat Gastrik Shaklee Mujarab




Bila masuk bulan puasa je..ramaila yang baru sedar ada gastrik..selama 11 bulan hidup sihat sejahtera tetiba sebulan ada gastrik..tak baik menipu tau,,tuhan tahu..sakit gastrik sakit,kalau betul-betul kena camana??

Enam (6) antara tanda-tanda gastrik..Anda tergolong dalam tanda-tanda ni tak?

  1. Sakit perut pada bahagian atas perut atau abdomen.
  2. Rasa perut berangin,senak dan pedih yang amat sangat.
  3. Hilang selera makan. Tengok makana bukan rasa sedap tapi rasa sakit..betul kan?
  4. Berat badan makin berkurang..siapa yang diet tu kena beringat.jangan sampai tak makan..
  5. Sendawa berulang kali/ badan berangin
  6. Perut kembung.


Macamana nak mengelak dari terkena gastrik :

  1. Jangan biarkan perut kosong. Perut kosong boleh mengakibatkan gas terkumpul di dalamnya.
  2. Hindari dari makanan ringan seperti jeruk, maggi, dan lain2.
  3. Elakkan meminum air berkarbonat dan alkohol.
  4. Kalau boleh kurangkan makan makanan pedas dan bercuka
  5. Amalkan minum susu kerana susu bersifat alkali dan mampu meneutralkan asid yang terkumpul dalam perut.
Shaklee boleh tolong tak??

Ehh..ehh.. mestila boleh..tapi kena amalkan secara konsisten. Kena jaga pemakanan dan kesihatan. Air masak jangan lupa minum. Makan supplement kena minum banyak air tau..baru dapat kesan optimum..

Ini antara yang biasa disarankan oleh SID :
 




Jom kita tengok khasiat satu persatu :

Mampu menahan perut dari rasa lapar. Kalau anda jenis yang suka kerja sampai lupa makan..ESP adalah teman setia anda. Dia mampu membekalkan anda tenaga berpanjangan. Perut pun tak terganggu walaupun sibuk.Ini kerana sifatnya yang beralkali mampu meneutralkan perut anda.

Ostematrix pun bersifat alkali. Perut akan bebas dari asid yang boleh memedihkan dan melukakan dinding perut.

Semua tahu fungsi halia kan. Membebaskan angin ysng terkumpul dalam badan Memberikan rasa nyaman kepada perut.

Anda boleh juga tambahkan :

B-complex bertindak sebagai ubat penenang dan menghilangkan stress anda ketika sakit. 

Sifat semulajadinya yang beralkali membantu meneutralkan keasidan dan mengurangkan keradangan. Baik untuk perubahan patologi dalam usus dan perut dengan memperbaiki masalah saluran penghadaman seperti kembung, hyperacidity, ulser gastrik, hepatitis dan sembelit.





Untuk sebarang pertanyaan dan info lanjut, boleh hubungi saya ; 
Pengedar Sah Shaklee Taman Equine

eliana | SID : 957593
Wasapp 0192595246
fb : eliana mohd latif
fb page : Suka Mybisnes

COD : Sri Kembangan, Taman Equine dan Putrajaya (Alamanda)